vineri, 25 aprilie 2014

Risotto cu creveti

Ingrediente:
200g orez 
500ml supa de legume
70g unt
1 ceapa 
500g creveti 
sare de mare(dupa gust)
piper 
250ml vin alb  
verdeata
1 lamaie
Mod de preparare:
-Prima  data am preparat risotto: am topit 50g de unt intr-o tigaie non-aderenta, am calit ceapa 5 min si apoi am adaugat orezul, pe care l-am calit cam 3min. 
-In timp ce orezul si ceapa se caleau in unt, am pregatit supa de legume (am folosit un cub concentrat dizolvat in 500ml de apa fierbinte).
- Peste orez am adaugat treptat supa de legume si am continuat sa amestec pana cand risotto a devenit cremos
-Dupa ce am terminat cu risotto, am topit restul de 20g de unt si am adaugat crevetii. 
-Am calit crevetii pret de 5min, dupa care am asezonat cu sare, piper si am adaugat vinul alb. Fructele de mare se lasa la imbatat cam 10-15min, la foc mediu. 
-La sfarsit se stoarce zeama de la o lamaie in tigaie.
- Dupa 10-15min adaugam risotto si amestecam bine. Se decoreaza cu verdeata.
Pofta buna!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu